Sponsored

Probleme mit dem "Radio"

Roland W

New Member
First Name
Winklmeier
Threads
1
Reaction score
0
Vehicle(s)
Wrangler JLU Rubicon
Hallo,
Ich habe in meinem JLUR das große Radio drin.
Es spinnt so alle 2-3 Tage.
Mal fehlen die Hilfslinien der Rückfahrkamera, mal habe ich keinen Ton oder Aussetzer, oder die Freisprecheinrichtung geht nicht mehr ...
Ich muss dann jedesmal die Sicherung ziehen um den Fehler zu beheben.
Hat das noch jemand?
Sponsored

RussJeep1

Banned
Banned
Banned
Threads
139
Reaction score
2,075
Vehicle(s)
JLU Sahara
OP in English:

Hello,
I have the big radio in my JLUR.
It spins so every 2-3 days.
Sometimes the auxiliary lines of the rear-view camera are missing, sometimes I have no sound or dropouts, or the hands-free kit is no longer ...
I then have to pull the fuse every time to fix the error.
Does anyone else have that?

My Answer:

Your situation does not sound like something that would be considered normal.

I would take the vehicle to a Jeep dealership or whoever in country is Jeep's authorized representative.

In German

Meine Antwort:

Ihre Situation klingt nicht nach etwas, das als normal angesehen würde.

Ich würde das Fahrzeug zu einem Jeep-Händler bringen oder wer auch immer der autorisierte Vertreter von Jeep ist.

RussJeep1

Banned
Banned
Banned
Threads
139
Reaction score
2,075
Vehicle(s)
JLU Sahara
Uh....turn up the Van Halen?
I missed the reference. If it was to the OPs use of German, which I don't speak, it was nothing Google translate couldn't handle, and love of Jeep knows no country's borders. We help everyone here.

Ich habe den Hinweis vermisst. Wenn es um die Verwendung von Deutsch durch die OP ging, was ich nicht spreche, dann war das nichts, was Google übersetzen konnte, und die Liebe zu Jeep kennt keine Landesgrenzen. Wir helfen allen hier.

MartyParty

Well-Known Member
First Name
John
Threads
2
Reaction score
109
Vehicle(s)
JLU Sport, Ocean Blue
I missed the reference. If it was to the OPs use of German, which I don't speak, it was nothing Google translate couldn't handle, and love of Jeep knows no country's borders. We help everyone here.

Ich habe den Hinweis vermisst. Wenn es um die Verwendung von Deutsch durch die OP ging, was ich nicht spreche, dann war das nichts, was Google übersetzen konnte, und die Liebe zu Jeep kennt keine Landesgrenzen. Wir helfen allen hier.
Just a uh, radio joke there...also Van Halen is Dutch.
Sponsored

• Like
Reactions: JC7