Sponsored

New orders

Broncosfan

Well-Known Member
First Name
Darren
Threads
9
Reaction score
97
Vehicle(s)
2020 Jeep Gladiator 1992 Jeep Cherokee
Just wondering how long new orders for 2026 Wranglers are taking at the present time?
Sponsored

FloridaSunshine

Active Member
First Name
Darlene
Threads
4
Reaction score
68
Vehicle(s)
2024 Wrangler Rubicon 392-2024 Wrangler Rubicon X - 2023 Gladiator Mojave
Just wondering how long new orders for 2026 Wranglers are taking at the present time?
i ordered my 2026 Wrangler Reign Rubicon X on September 27 and it arrived at the dealership on November 3. So about 5.5 weeks for mine.

OP
OP

Broncosfan

Well-Known Member
First Name
Darren
Threads
9
Reaction score
97
Vehicle(s)
2020 Jeep Gladiator 1992 Jeep Cherokee
i ordered my 2026 Wrangler Reign Rubicon X on September 27 and it arrived at the dealership on November 3. So about 5.5 weeks for mine.
Thanks a dealer told us 30-90 days. I know their just covering but 90 seemed a bit long. I see your was Mojito. That is what we plan to get but there showing up on dealer lots so we might not need to order.

techdisaster

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
154
Vehicle(s)
2026 Jeep Wrangler Rubicon
I ordered on September 4th and it was ready for pickup on October 30th.

Sponsored

FloridaSunshine

Active Member
First Name
Darlene
Threads
4
Reaction score
68
Vehicle(s)
Thanks a dealer told us 30-90 days. I know their just covering but 90 seemed a bit long. I see your was Mojito. That is what we plan to get but there showing up on dealer lots so we might not need to order.
I ordered the purple reign, but I also have a mojito. 😊
I don’t know where you are located, but Gupton Motors in Springfield,Tn offers a great discount off the MSRP if you order from them. Renee Berry is who you need to talk to get a quote.

YOURJEEPSTORE

Member
Rock Sponsor (Level 1)
First Name
Bob
Threads
2
Reaction score
9
Vehicle(s)
All Jeeps
Clubs

Wranglers are being built and shipped relatively fast! If you have specific questions on certain models let us know.

AT-9

Member
Threads
0
Reaction score
3
Vehicle(s)
09 Wrangler
Wait, what? My Reign Rubicon X order was placed a couple days before yours and the pizza tracker says it won’t arrive until early to mid December.

FloridaSunshine

Active Member
First Name
Darlene
Threads
4
Reaction score
68
Vehicle(s)
Wait, what? My Reign Rubicon X order was placed a couple days before yours and the pizza tracker says it won’t arrive until early to mid December.
Don’t believe the pizza tracker.. lol
It never showed mine shipped before it arrived and it still only shows shipped status. Lol

GinaC

Well-Known Member
First Name
Gina
Threads
8
Reaction score
2,129
Vehicle(s)
2026 Willys 2.0T 2DR Hard Top in Mojito built for me!
Don’t believe the pizza tracker.. lol
It never showed mine shipped before it arrived and it still only shows shipped status. Lol
The same thing happened for my 2024. I think the tracker is only reliable as far as letting you know when it has gone into actual production. After that it can be wildly inaccurate.

(2026 Mojito ordered on 11/10 for me, hoping to at least get it before Christmas.)
Sponsored